Post by voilidevita on Feb 8, 2022 7:22:44 GMT -8
------------------------------------------
▶▶▶▶ Earn to Die 2 ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Earn to Die 2 IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snyder uendelig udholdenhed ▞▞▞
▞▞▞ Earn to Die 2 2022 version ▞▞▞
Sådan går spillet: start et niveau med en elendig bil --> opgrader den til det maksimale (eller i det mindste næsten max) --> bestå niveauet --> start et nyt niveau med en ny elendig bil (du kan ikke spil med de gamle) --> gentag indtil du slår spillet. Alle biler føles ens, alle opgraderinger til nye biler er de samme, det tager bare længere tid at få pengene til dem. Dybest set slå et niveau, så gør nøjagtig det samme for andre med den eneste forskel er terræn og hvor lang tid det tager at slibe.
Jeg nød det, men så blev annoncerne ved med at blive værre og værre. Afinstalleret.
Startede rigtig godt, men blev så gentagne. Du opgraderer endelig din bil fuldstændigt, og gør derefter kortet færdigt, gæt hvad? Du får en ny bil, det er bogstaveligt talt lige så langsom, som din første bil startede. Så du spiller stort set det samme kort, med den samme bil igen og igen og igen. De vil ikke engang lade dig bruge din gamle bil. Du vil kun have det sjovt de første 2 køretøjer.
Annoncer bliver stadig hyppigere. Du får en 35 sekunders annonce efter hver gang du spiller cirka 15 sekunder. Så begynder du at få en annonce bare ved at starte spillet!
Dette spil er min barndom:D Også, jeg elsker det! Jeg spillede det nonstop i dag. Det plejede at være på coolmath-spil, jeg ved ikke, hvad der skete, men dette er et meget fedt spil:D
Det ser ud til at det ville være sjovt, men du løber tør for benzin hvert 8. sekund! Så skal du se tilføjer. Øhh, du burde lade os køre længere på dampe! Det her er bare dumt. Spillet er sikkert fedt, og de skruede op for det. De fik den stjerne, jeg gav
Det kostede mange $ at spille. Kontrollerne er gode, grafikken er god, men det er ikke meget på gameplay, men det er okay tidsspilder.
Jeg holdt gaspedalen i 15 sekunder og løb så tør for benzin. Købte nogle opgraderinger. Kom lidt længere efter hver opgradering. Hvert løb består af, at jeg holder gaspedalen og ikke laver andet. Forsøgte kun at bruge gaspedalen, når det var nødvendigt, såsom ikke når man gik ned ad bakke. Jeg nåede ikke så langt, så alt hvad jeg gør er at holde gaspedalen nede. Måske kommer det sjove senere, men efter omkring ti kørsler af det samme, kommer jeg lidt længere for hver opgradering, der er nok for mig.
Langt til mange annoncer... Annoncer før du kan spille og efter. Annoncer for belønninger bliver sjældent belønnet for det. Ligesom ethvert andet spil derude ødelagt og fyldt med annoncer
Jeg elsker spillet, men der er alt for mange annoncer. Nogle annoncer lukker aldrig, så jeg er nødt til at genstarte appen. Jeg vil spille i flytilstand.
Hvis du spiller med det online... Så får du annoncer efter annoncer. Spil det offline, så er det okay. Men egentlig er det bare en grundlæggende slags moblie-spil. Lad det dø og få noget bedre med færre reklamer.
gameplay og grafik er ret godt. Men det værste er, at du skal afspille det samme niveau 3 eller 4 gange, og du skal se en masse annoncer for opgradering af vores bil
Det er anstændigt, men bliver kedeligt
Det er fantastisk, men de har sat mange annoncer op
Du kommer ikke rigtig videre i dette spil, du får bare en ny bil med samme hastighed, og de lader dig ikke engang fortsætte med din gamle bil. Den første bil, jeg modificerede, var god, så fortæller de dig, at den anden bil er god, men den er stadig den samme. Gameplayet er sjovt, men det er gentaget. Modificer en bil, få den hurtig og kraftfuld, og afslut derefter niveauet, tab den hurtige bil for en svag bil, der angiveligt er bedre end den, du modificerede. Så arbejder du igen for at ændre den igen for at miste den til sidst.
Jeg kan især godt lide det, når jeg skyder zombier. Det er et fint spil.
DIY Fashion Star - Design Game Lomu spēles wjx
Så sjovt er det nemt at optjene point
Sjovt spil, du bør prøve IT
Meget godt strat spil.
Earn to Die 2 રેસિંગ xsb
God underholdning
Fedt spil men når man kommer til level 3 siger den at man skal downloade spillet og virker ikke før man har installeret og installeret det. Så spild af tid
Det er sjovt, men har nu tvungne annoncer hvert 2. eller 3. niveau, der ikke kan springes over, og du skal afslutte spillet i flere minutter for at undgå at se dem. Absolut vrøvl ellers 5 stjerner.
Spillet er fint i starten. Nu ser det ud til, at der altid er annoncer. Jeg forstår, du skal vise dem, men kom nu. De er der altid. Stop også bare, når du bruger brandbilen. Den mister altid boosteren. Der er ingen bremser til at køre langsomt, så du enten mister boosteren eller slår forenden. Spar dig selv for hovedpinen og find et andet spil at spille.
Men det er umuligt at downloade det og en pixel 6
Dette spil er fantastisk, især historietilstanden
Jeg giver spillet 5 stjerner, fordi det smadrer zombier er meget rasende Jeg kan meget godt lide dette spil
Jeg kan godt lide dette spil, efterhånden som det skrider frem, efterhånden som du får stærkere biler, hvilket er sjovt. Jeg vil bedømme dette 4 stjerner, men jeg føler, at der skal tilføjes mere til det. Jeg har også ventet på, at earn to die 3 skulle komme ud, men er ikke kompatibel med det land, jeg er i (New Zealand), så jeg har spillet earn to die 2 i ny og næ. Men generelt er det ikke et dårligt spil
Helt fantastisk spil! Fantastisk gameplay og en god forbedring i forhold til sin forgænger. Annoncer kan være en smule mindre tho, men det er ikke det store problem.
Det er sååå godt, at dette spil bringer minder
Jeg ved hvad alle taler om, men dette er et fantastisk spil, og jeg er næsten halvvejs gennem lvl1, og jeg har også set en annonce, der er bedre end det første spil
Fyldt med de samme 30 sekunders annoncer igen og igen, hvilket fuldstændig ødelægger spillet. Der er ingen premiumversion eller mulighed for at fjerne annoncer. Spillet er rigtig godt, men uspilleligt på grund af de påtrængende annoncer. Spil originalen Earn to Die, og håb på den dag, de laver en betalt version af dette.
Starter sjovt, men bliver ret hurtigt kedeligt, fordi du bare genstarter den samme bane, hver gang du løber tør for benzin før pitstop. Det er dog ikke derfor, jeg afinstallerede det, det er på grund af annoncerne, som er latterligt ofte. Hver 2. runde får du en annonce og derefter en lang hver par runder mere. Jeg hader bare den slags apps. Bare giv mig mindre funktionalitet for adfree og flere ekstramateriale til betalt version, men sæt ikke dine annoncer i ansigtet på mig hvert minut.
Bedste spil jeg fik mine venner til at spille det og de er glade